سه شنبه 2 دی 1404
  • خانه
  • اخبار ویژه
  • مقالات
  • تماس با ما
  • ورود کاربر
بروخبر
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • حقوقی
  • سلامت و زییایی
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • ورزش
  • مقالات
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
بروخبر
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • حقوقی
  • سلامت و زییایی
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • ورزش
  • مقالات
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
نصب افزونه : آیکون سبد خرید به افزونه ووکامرس نیاز دارد.
بروخبر
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه ویژه

مفهوم عملی فرنچایزاززبان مدیرعامل مرکز ملی نشان سپاران

18 شهریور 1402
0 0

به گزارش بروخبر، مهندس سعید شبانیان: در عمل فرنچایز دقیقاً یک استراتژی کسب و کار است برای جذب و نگهداری مشتری، نه بیشتر نه کمتر! یک سیستم بازاریابی است که هدف آن ایجاد یک تصویر دربارهٔ محصولات یا خدمات یک شرکت در ذهن مشتری می‌باشد، در حقیقت یک روش است برای تعریف محصولات یا خدمات به طوری که نیازهای مشتری را ارضا کند.

از این پس کسب و کارهای کوچکی که تحت شبکه ارتباطی فرنچایز یا نشان سپاری با یکدیگر و مشترکاً به فعالیت خواهند پرداخت را «کسب و کارهای تحت پوشش» می‌نامند و شرکتی را که وظیفه آن برقراری این شبکه و ارائه متدهای موفق از قبل آزمایش شده به کسب و کارهای تحت پوشش می‌باشد، «هماهنگ‌کننده» نام دارد


مرکز ملی نشان سپاران بدون مرز یک هماهنگ کننده و پشتیبان قوی برای فرانچایز گیرندگان است که با توجه به تجربیات ووجود مدیران باتجربه درصدد برندینگ وافزایش فروش برند های مشتریان خود خواهد بود

 

برچسب: آتکاشاکادمی توسعه کارآفرینی شبانیانبازاریابیبانک فرنچایز نشان سپاران بدون مرزسعید شبانیانفرنچایزکسب و کارمدیرعامل مرکز ملی نشان سپارانمرکز ملی نشان سپاران بدون مرزنشان سپاران
اشتراک گذاریتوییت

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

آخرین اخبار

راه‌حل بحران اقتصادی؛ فناوری‌های دیجیتال از زبان پاک‌باخته‌گان زنجانی

آمادگی کامل برای ساخت ۱۰۰ مدرسه؛ وقتی مسئولان همراه نمی‌شوند

هشدار رسمی به فعالان فضای مجازی درباره همکاری‌های مالی با علی حسنی

پیام روشن ریچنست به بازار ایران؛ کیفیت ژاپنی با چهره‌ای ملی

تورم آسانسوری و دولت بی‌قرار؛ فریاد یک پژوهشگر از دل بازار

سالن‌های خالی، ادعای استقبال گرم؛ واقعیت جشنواره شیراز چه بود؟

بروخبر

منوی سریع

  • خانه
  • اخبار ویژه
  • مقالات
  • تماس با ما

شبکه های اجتماعی

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • حقوقی
  • سلامت و زییایی
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • ورزش
  • مقالات