چهارشنبه, نوامبر 12, 2025
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • گردشگری
  • ورزش
  • فرهنگی و هنری
  • ورود کاربر
بروخبر
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • گردشگری
  • ورزش
  • فرهنگی و هنری
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
بروخبر
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • گردشگری
  • ورزش
  • فرهنگی و هنری
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
نصب افزونه : آیکون سبد خرید به افزونه ووکامرس نیاز دارد.
بروخبر
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه ویژه

متقاعدسازی استراتژیک

ژانویه 8, 2024
در ویژه
0 0
0

بعنوان یک مشاور حرفه ای کسب و کار سالها است روی بحث بازیابی و فروش کار می کنم.
به گزارش بروخبر، اساسا معتقدم در هر دو مبحث ضعف بنیادی ما عدم اشراف به تکنیک‌های متقاعد سازی است.
در رابطه با متقاعد سازی صدها کتاب و مقاله به زیور طبع آراسته شده که همه در حای خود بسیار عالی هستند.
یک نشریه علمی به تازگی مطالعه نمودم که مطالعات یک پژوهش گسترده را بصورت خلاصه ارائه داده بود که در این رابطه می تواند بسیار راهگشا باشد.
گروهی از متخصصین بازاریابی، در سوپرمارکت‌ها به شیوه متفاوتی به سراغ مردم در فروشگاه ها و مراکز فروش رفتند.
شیوه آنها بسیار بدیع و خلاقانه بود آنها یک دسته از خریداران را با این پرسش ارزیابی نمودند.سوال آنها این بود که:
لطفا آدرس ایمیل و مشخصاًت خود را برای ارائه یک محصول جدید بما بدهید .
اما دسته دوم ابتدا با طرح یک سوال بسیار هوشمندانه مشتریان را به تفکر وادار می کردند.
سوال این بود آیا شما از آن دسته مشتریان باهوشی هستید که دنبال نوع آوری و تکنولوژی های پیشرفته جدید هستید.
و در ادامه از آنها درخواست مشخصاًت و ایمیل برای ارسال اطلاعات یک محصول جدید را می نمایند.

در این تخقیق گسترده که چند سال به طول انجامید پژوهشگران به نتیجه خیره کننده ایی دست یافتند که به شرح زیر است.

دسته نخست مشتریان حدود ۳۳ درصد مشتریان این پژوهش حاضر به نوشتن آدرس ایمیل خود شدند و در گروه دوم این پژوهش حدود بیش از، ۷۵ درصد…..
به نظر می رسد که متخصصان بازاریابی در گذشته فقط تصور می‌کردند که تنها راه متقاعد کردن مشتریان، ایجاد یک سلسه تغییرات در باور یا نگرش مشتریان بلقوه و بالفعل نسبت به یک رفتار(مانندخدمات یا محصول) است..
اما در علم نوین متقاعدسازی این مهم به اثابت رسیده است که بدون نیاز به ایجاد حتی کوچکترین تغییری چه در باورها و چه در نگرش های مشتریان در هر سطح و هر سن و سال و جنسی صرفا با پدید آوردن یک حالت تخصصی روان‌شناختی مخصوصا در ثانیه های طلایی در تصمیم‌گیری، می‌توان رفتار مشتریان احتمالی را به شدت دست خوش تحول عظیمی قرار داد.
این پژوهش ثابت می کند که در عین حال زمان مناسب در طرح یک سوال و بلافاصله سوال هوشمند دوم می تواند ما را در راه رسیدن به پاسخ مورد نظر یاری نماید.

دکتر مازیار میر مشاور کسب و کار

برچسب: تکنیک‌های متقاعد سازیدکتر مازیار میرمازیار میر مشاور حرفه ای کسب و کارمتقاعدسازی استراتژیکمشاور کسب و کار
اشتراک گذاریتوییت
پست بعدی

رویداد سالیانه ی مدیران در عصر طلایی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

  • روند
  • دیدگاه ها
  • آخرین

برگزاری جشنواره زیتون با درخت آرزوها

نوامبر 10, 2025

غلامرضا محتشم: داستانی از مقاومت و امید

نوامبر 9, 2025

پیام تسلیت دکترکجوری به دکتر حسین چناری

نوامبر 1, 2025

شهرام یزدانی سرپرست دانشگاه عدالت منصوب شد

اکتبر 29, 2025

نمی‌توان با محصولات بی‌کیفیت بازار رقابتی ایجاد کرد

0

واکسن «نورا» به زودی در سبد مصرفی قرار می گیرد

0

احداث آب‌شیرین‌کن‌ها در چابهار کلید خورد

0

گزارش از چهلمین جشنواره فیلم فجر

0

برگزاری جشنواره زیتون با درخت آرزوها

نوامبر 10, 2025

غلامرضا محتشم: داستانی از مقاومت و امید

نوامبر 9, 2025

پیام تسلیت دکترکجوری به دکتر حسین چناری

نوامبر 1, 2025

شهرام یزدانی سرپرست دانشگاه عدالت منصوب شد

اکتبر 29, 2025
بروخبر

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ می باشد.

منوی سریع

  • درباره برو خبر
  • تبلیغات
  • حریم خصوصی
  • تماس با ما

شبکه های اجتماعی

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • گردشگری
  • ورزش
  • فرهنگی و هنری

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ می باشد.